پارس کیف

آنچه در این مطلب می خوانید:

ساخت و فروش کیف. پاسخ به 10 سوال مهم در تولید و فروش کیف

ساخت و فروش کیف

ساخت و فروش کیف مقاله ای است که اگر شما تصمیم به را اندازی تجارت فروش و تولید کیف گرفته اید . نگرانی در مورد این موضوع دارید به سادگی می تواند مقادیر زیادی از استرس شما را کم نماید.

کیف از آن دست از محصولاتی است که همیشه مورد تقاضا هستند. تا جند سال پیش بازار هدف تولید کنندگان کیف برای بانوان بود اما امروزه با توجه به همه گیر شدن تجهیزاتی همچون لپ تاپ، تلفن همراه و غیره دیگر این بازار مختص خانم ها نیست.

چگونه یک کسب و کار با فروش کیف راه اندازی کنیم – پاسخ به سوالات متداول

  • 1.چگونه یک کسب و کار با فروش کیف راه اندازی کنیم – پاسخ به سوالات متداول
  • 2. آیا با فروش کیف هزینه های یک زندگی کاملا تامین میشود؟
  • 3. بهترین نوع و مدل های کیف برای فروش کدامند؟
  • 4. درصد سود در فروش کیف چقدر است؟
  • 5.خریداران من چه کسانی خواهند بود(بازار هدف)؟
  • 6. چگونه تجارت کیف خود را اداره کنیم؟
  • 7.برای راه اندازی یک تجارت کیف به چه چیزهایی نیاز دارم؟
  • 8.چگونه تجارت کیف خود را بازاریابی کنم؟
  • 9.چگونه یک فروشگاه برای فروش کیف های خود راه اندازی کنم؟

آیا با فروش کیف هزینه های یک زندگی کاملا تامین میشود؟

اگر یک تولید کننده کوچک کیف هستید، یقینا در زمان تولید و یا قبل از آن به فروش کیف فکر کرده اید. مطمئنا فضای شما برای انبار نمودن این حجم از ایده و مدل های اجرا شده فضای کافی ندارد.

شاید از خودتان بپرسید چرا باید کیف من و مردم بخرند؟! وقتی محصولات خوب و به قیمیتی مثل کیف های Dolce & و حتی تولید کننده های قدیمی ایرانی وجود دارند ، چرا باید محصول من و مردم بخرند؟ Gabbana, Chanel

برای رفع این نگرانی ها درون ذهن خود تنها یک راه حل وجود دارد!

از خودتان سوال کنید آیا محصول من کیفیت بهتری دارد؟ آیا قیمت مناسب تر و کیفیت برابر با آن محصولات دارد؟ کیف های تولیدی من طراحی یونیک و خاصی دارند؟ قیمت فروش کیف های من در بازار خیلی پایینتر از مدل های دیگر است؟

اگر توانستید به سوالات بالا به راحتی پاسخ بدهید مطمئن باشید که شما آماده فروش محصولات خود هستید و با اندکی تمرکز محصولات خود را بفروش میرسانید.

فراموش نکنید اگر بتوانید کیفیتبالا، قیمت مناسب و طراحی منحصر بفرد را همزمان با هم در تولیدات خود اجرا کنید. مطمئن باشید همواره سفارشات شما زودتر از تصور ثبت می شود. به این معنی که هرگز دستگاه های شما خاموش نمی شوند.

بهترین نوع و مدل های کیف برای ساخت و فروش کیف کدامند؟

هنگامی که تصمیم به فعالیت و فروش کیف گرفتید، چهار گزینه برای شما موجود خواهد بود:

  • خودتان آنها را در تیراژ کم و در خانه تولید کنید.
  • با کمک ماشین آلات تخصصی و حرفه ای آنها را تولید انبوه کنید.
  • سفارش تولید کیف مورد نظر خودتان به یک تولیدی مطرح بسپارید.
  • کیف ها را به صورت عمده از تولیدکنندگان خریداری کنید و برای فروش مجدد آنها را اقدام کنید.

کیف روزانه، کیف های مسافرتی، کیف پول ، کیف های سمینار، کوله پشتی، کیف لپ تاپ، ساک خرید بزرگ، کیف دوشی، کیف چرم. اینها مواردی هستند که بیشترین فروش را دارند. 

بیشترین فروش در حال حاضر در بازار ایران مربوط به کیف های لپ تاپ، و کیف های دوشی هستند.

چرم یکی از موادی است که همواره طرفداران خود را دارد. حال به این فکر کنید که به عنوان مثال یک کیف لپ تاپ چرم با کیفیت، با قیمت مناسب و طراحی منحصر بفرد تولید کنید .!!

کیف چرم ارزان قیمت

یک پیشنهاد برای کسانی که قصد سرمایه گذاری کمتری در این صنعت را دارند. تولید ساک های خرید اکو یا توته بگ

این نوع از ساک های خرید که از جنس پارچه بازگشت پذیر تولید می شوند تولید سریه و بی دردسری دارد در عین حال سود عالی نصیب شما خواهد کرد.

این نوع از کیف ها بزودی جایگرین پلاستیک در فروشگاه ها خواهند شد.

کیف اکو - توته بگ

درصد سود در ساخت و فروش کیف کیف چقدر است؟

قیمت گذاری یک علم است و چون من متخصص نیستم از توضیح بیشتر در مورد آن خودداری می کنم. اما با توجه به صحبت‌هایم با کسانی که در این زمینه هستند، انجام دادم می‌توانم بگویم حدود 30 تا 60 درصد سود حداقل میزان سود این تولیدات است، این بعد از کسر تمام هرینه های تولید است.!!

هنگام تصمیم گیری در مورد قیمت خود، همیشه مالیات هایی را که ممکن است مجبور به پرداخت (حتی در آینده) و تمام هزینه های خود باشید، در نظر بگیرید. برای وضوح بیشتر با یک حسابدار در منطقه خود یا واحد تجاری ایالتی صحبت کنید. یک متخصص در این زمینه همچنین در مورد مزایای مالیاتی ادغام یک نهاد تجاری (مانند دریافت لوازم خود با نرخ عمده فروشی) و گزینه های شما برای راه اندازی یک شرکت انفرادی به شما خواهد گفت. 

(مطمئن شوید که با همان قیمتی که خرده فروش کیف شما را به مشتریان مستقیم می فروشید، می فروشید. در غیر این صورت، این امر به عنوان کم فروش تلقی می شود و به زودی خرده فروشان خود را از دست خواهید داد).

خریداران من چه کسانی خواهند بود(بازار هدف)

مشتری شما کیست؟ شناخت مشتری، خواسته هایش و سلایقش اولین کاری است که زمانیکه تصمیم به ساخت و فروش کیف گرفتید، باید انجام می دهید. اگر سعی کنید همه را راضی نگه دارید، در نهایت هیچ کس را راضی نخواهید کرد.

در ساخت و تولید کیف اگر تیراژ تولید شما بالا باشد و با یک طرح از خود شما شروع شود مطمئنا مشتریان شما در گام اول عمده فروشان و فروشندگان جزئی تر خواهند بود.

یا شاید شما یک تولید کننده خانگی باشید یا به عبارتی دیگر تجارت کوچکی داشته باشید. در این حالت مشتریان شما فروشگاه هایی هستند که تک فروشی دارند .

یا در حالتی سفارش برای ساخت و تولید یک کیف تبلیغاتی دریافت می کنید. مشتری در این حالت علاوه بر کیفیت بالا و قیمت ارزان قصد درج لوگو یا طرح خود را در تیراژ بالا بر روی کیف ها دارد.با توجه به این مطلب لازم است با تولید کننده مطرح کیف تبلیغاتی وارد مذاکره شوید. مشتریان این بخش کمی مشکل پسند هستند، پس لازم است دقت کافی در انتخاب تولید کننده بخرج دهید.

به عنوان مثال در سفارش کیف لپ تاپ تبلیغاتی عمده مشتریان شما مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی، مراکز برگذاری همایش ها و شرکت ها و موسسات بزرگ هستند.

یا در سفارش کوله پشتی عمده مشتریان شما مدارس و موسسات ورزشی و هنری و مخاطبین کمی جوان تر هستد.

اگر تولیدات شما کیفیت بالا و طراحی خاص و قیمت بالایی داشته باشند عمده مشتریان شما افراد لوکس پسند خواهند بود. فراموش نکنید به عنوان مثال کارخانه لامبورگینی روزانه یک خودرو خروجی دارد ولی همواره تا 3 سال آینده روزانه سفارش دریافت کرده است. در مقابل نیراژ تولید خودرو های چینی بسیار بالاست اما آیا آنها هم پیش سفارش دریافت کرده اند.

در طراحی های خود هر تصمیمی که می گیرید، یک شخصیت مشتری را تصور کنید که قصد خرید کیف دارد و از دید او نگاه کنید و به این شکل به این نکات که چه چیز منحصر به فردی کیف من باید داشته باشد تا نظر مشتری را جلب کند.

شناخت مشتری باعث می‌شود که متوجه شوید تا

1. مراکزی که معمولا خرید می کند را بشناسید و بتوانید محصولات بیشتری به آن مراکز عرضه کنید. 2.مطلع شوید که مشتریان در کیف‌ها به دنبال چه چیزی می‌گردند

با شناخت کامل مشتریان خود می‌توانید کیف‌های خود را بهتر طراحی کنید. به عنوان مثال یک لوگوی زیبا روی خود کیف میتواند زیبایی چندین برابر به کیف شما بدهد و یا اگر مشتریان شما دانش آموزان مدارس ابتدایی هستند اجرای یک طرح کارتونی بروز و یا یک جیب کوچک برای جمع اوری سکه و پول می تواند مشتریان بیشتری برای شما به ارمغان آورد. 

بهترین مشتری، مشتری است که بارها و بارها خرید کند. برای این کار لازم است تا برای این مشتریان امکان دریافت سفارشات از خانه و محل کار، را فراهم نمایید. وقتی سفارشات انبوهی دریافت می کنید، می توانید بگویید که در مسیر موفقیت هستید.

چگونه تجارت کیف خود را اداره کنیم؟

هنگامی که تصمیم به فروش کیف دارید، بایدبه جای چندین نفر انجام وظیفه برای خودتان بکنید، مانند طراحی، تهیه مواد اولیه مثل پارچه و قطعات، قفل و غیره و البته با قیمت مناسب، تولید و سپس فروش کیف. برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله تولیدی کیف مراجعه نمایید.

نکته طلایی برای تمامی صنایع، قروشندگان و تولید کنندگان

همواره سود بیشتر در خرید است نه در فروش. شما اگر متریال خوب با قیمت پایین تری خرید کنید مطمئنا می توانید قیمت فروش خود را پایین تر بیاورید و سهم بیشتری از بازار کسب کنید.

همانطور که گفتم می توانید کیف ها را بدون اینکه خودتان بسازید بفروشید. اما اگر خودتان آن‌ها را بسازید، می‌توانید سود بیشتری کسب کنید. شما می توانید قیمت گذاری را با توجه به هزینه های خود تنظیم کنید و کاملاً بر بازار حکومت کنید.

حفظ مشتری

مراقبت از مشتری درجه یک: بلافاصله به شکایات پاسخ دهید. باید به شکایات مشتریان رسیدگی کنید. اگر شکایت در مورد یک طرح است تغییراتی ایجاد کنید، اگر در مورد تکمیل شما است مانند دوخت تغییرات یا اصلاح کنید. شما باید از روز اول یک سیاست بازپرداخت یا تعویض داشته باشید.

دوخت و تکمیل با کیفیت: اطمینان حاصل کنید که دوخت ها در تمام سطوح عالی هستند. حتی دوخت داخل هم مهم است. اطمینان حاصل کنید که دستیاران شما نیز از استانداردهای کیفیتی شما پیروی می کنند.

تحویل به موقع: بیش از آنچه که توان تولید دارید، سفارش نگیرید. در کسب و کارهای موفق پایبندی به زمان بسیار مهم است. این منجر به اعتماد می شود و در نهایت مشتری شما سفارش بیشتر به شما خواهد داد. 

بهترین مواد و سخت‌افزار: تهیه لوازم جانبی/قطعات ارزان‌قیمت برای دوخت کیف منجر به محصولی ضعیف می‌شود. فراموش نکنید سرعت پخش نظرات بد بسیار بیشتر از نظرات مثبت است. اطمینان حاصل کنید که زیپ ها و سایر اتصالات از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از آستر پلی استر ارزان استفاده نکنید به جای آن از پارچه با کیفیت خوب استفاده کنید. مشتریان شما مطمئناً مشتریان تکراری خواهند شد.

مقایسه کیف با کیفیت و کیف بی کیفیت

اکثر مردم به تولید کنندگان جدید توصیه می کنند که نوآوری کنند. اما به نظر من یک تولیدکننده که برای اولین بار است که وارد عرصه تولید یک محصول میشود، نباید خیلی انقلابی عمل کند. انجام کاری که سایر تولید کنندگان کیف قبل از شما انجام داده اند، موثرتر خواهد بود. نوآوری زمانی برای شما پاسخ میدهد که برند شما تا حدودی بین مردم شناخته شده باشد. 

برای راه اندازی یک تجارت کیف (ساخت و فروش کیف) به چه چیزهایی نیاز دارید؟

سرمایه و فضای تولید برای ساخت و فروش کیف

در حالت ایده آل، شما علاوه بر سرمایه برای تهیه ماشین آلات، مواد اولیه و فضا تولید لازم است تا بتوانید حداقل هزینه های خود را تا 6 ماه تامین نمایید. در حالت ایده آل بهتر است تا شما با خداقل هزینه ها فعالیت خود را شروع نمایید و پس رسیدن به درآمد بخشی از درآمد خود صرف گسترش و بهبود تجارت و تولید خود نمایید.

فضای انبار و فضای تولید

شما به یک فضای اختصاصی برای ساخت و نگهداری محصولات و کیف های خود دارید.برای شروع می توانید بخشی از فضای منزل خود یا پارکینگ و انبار خانه خود را انتخاب نمایید. نکته مهم این است که این فضا لازم است تا حتما تهویه مناسب داشته باشدو در بخش انبار امکان آسیب رساندن به تولیدات نداشته باشد . به عنوان مثال فضایی که موریانه یا موش دارد هرگز مناسب نگهداری کیف نیست.

انبار کیف

تجهیزات ساخت و فروش کیف

سپس باید ماشین آلات مورد نیاز را خریداری کنید. یک چرخ خیاطی صنعتی می تواند بخش عظیمی از استرس های شما را بکاهد و در عیت حال بسیاری از کارها را می توان با استفاده ار آن انجام داد. بررسی کنید که آیا می توانید برای خرید تجهیزات وام با بهره کم دریافت کنید. 

چرخ خیاطی صنعتی

یک فروشنده خوب می تواند شما را راهنمایی کند که چه نوع چرخ خیاطی باید بخرید (بسته به بودجه و نیاز شما).

اگر دوست دارید کیف های گلدوزی درست کنید باید یک دستگاه گلدوزی هم بخرید. برای چاپ روی کیف های آماده شده بهتر از دستگاه های چاپ فلت یا سطوح استفاده کنید.

اجرای کار

ممکن است در زمان شروع کار نیاز به استخدام کارمندان داشته باشید. (اگر در ساخت کیف متخصص نیستید، باید فوراً متخصصان را در زمینه دوخت کیف استخدام کنید). این استخدام پرسنل شاید برای شما هزینه اضافی داشته باشد ولی باعث میشود تا کمی از دغدغه شما برای تولید کم شود و شما بتوانید روی فروش تمرکز کنید.

پارچه 

پارچه های کیف سازی مانند رایج مانند وینیل، چرم مصنوعی، چرم، توید، کتان، بوم، جیر، پنبه، پارچه آستری را خریداری کنید.

متعلقات و سخت افزار ها

سخت‌افزار، بست‌ها  و سایر متریال مانند انواع مختلف زیپ، پرچ، تسمه‌، حلقه‌های D، حلقه‌های O، قفل مغناطیسی، قفل‌های چرخشی، گیره‌های گردان لیبل ها، مارک های متنوع و دیگر موارد که لوازم مورد نیاز تولید هر کیف می باشند را تهیه کنید. 

متعلقات و سخت افزار های ساخت و فروش کیف

لوازم اداری

  • شما به کارت ویزیت و یک بروشور زیبا نیاز دارید. 
  • شما به یک دستگاه کشیدن کارت و یک کامپیوتر با نرم افزار حسابداری نیاز دارید. شما باید در محاسبات خرید و فروش خود دقیق باشید. و همچنین بانک اطلاعاتی از مشتریان خود همواره در دسترس داشته باشید.
  • همچنین باید به بسته بندی فکر کنید اگر شما محصولات خود را برای مشتریان ارسال می نماییدلازم است تا آنها را با کاغذ مچاله شده پر کنید تا شکل خود را حفظ کنند و سپس آنها را در پلاستیک شفاف بپیچید تا آب و دیگر موارد به کیف های شما آسیبی وارد ننماید. برای کیف‌های گران‌تر بهتر است از جعبه یا کارتن های سفارشی استفاده کنید. 

چگونه تجارت کیف خود را بازاریابی کنم؟

صنعت کیف یک زمینه بسیار رقابتی است. اگر می خواهید برای مدت طولانی در آنجا بمانید، باید مسیر خود را ارتقا دهید.این به معنی این است که لازم است تا برای بخش فروش خود روش های جدیدتری از رقبا همواره داشته باشید.

بازاریابی کیف های خود را از دوستان و خانواده، فروشگاه های محلی، فروشگاه آنلاین، بنکداران و عمده فروشی ها، نمایشگاه مد و پوشاک، مراکز برگذاری همایش و سمینار و دیگر موارد شروع کنید. شما باید تحقیق کنید و بهترین راه را برای فروش کیف های خود بیابید.

مد و طراحی ها همواره تغییر می کند. از تغییرات آگاه باشید و طرح های خود را مطابق با آن تغییر دهید. سعی کنید طرح ها را کپی نکنید؛ شما می توانید از طرح های دیگر الهام بگیرید، اما یک کپی مستقیم می تواند خسارت های سنگینی برای شما در پی داشته باشد.

ساخت و فروش کیف چرم

انتظار نداشته باشید که همه کیف هایی که درست کرده اید در همالن ابتدا فروش بروند. ممکن است کیف هایی را که درست کرده اید دوست داشته باشید، اما ممکن است مورد پسند بقیه اقشار جامعه نباشد. همیشه سعی کنید طرح های اولیه از ایده خود تولید کنید، روی بازاریابی آن کار کنید. سپس در صورت گرفتن سفارش شروع به تولید انبوه نمایید. یکی دو سال اول هرگز برای کسب و کارها سودآور نیست، به خصوص برای کسانی که مقداری سرمایه گذاری کمی وارد این شغل کرده اند.

وب سایت فروش و معرفی مجموعه و محصولات برای شما به یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت برای مشاغل است. یک سایت قدرتمند راه اندازی کنید تا برند شما در بین مشتریان شما سریع تر شناخته شود. شما باید نام های کاربری هم نام سایت خود را در تمامی شبکه های اجتماعی سریعا رزرو کنید تا بعد دچار سوء استفاده افراد سودجو از نام شما در شبکه های اجتماعی نشوید.

صفحات فیس بوک و حساب های اینستاگرام برای بسیاری ثابت کرده اند که ابزار بازاریابی خوبی هستند و منجر به فروش زیادی شده اند. یکی از ایده های جذاب و موثر مخصوصا در فروش آنلاین درج ویدیو هایی از unboxing محصولات شما توسط مشتریان شماست.

چگونه یک فروشگاه برای ساخت و فروش کیف های خود راه اندازی کنم؟

به نظر می رسد راه اندازی غرفه در مکان های مختلف محبوب ترین روش فروش کیف باشد . سعی کنید در نمایش‌هایی که در زمان‌هایی اجرا می‌شوند که مردم تمایل به خرید دارند، مثلا در نمایشگاه های پیش از عید نوروز شرکت کنید.

معمولاً برای گرفتن غرفه در وهله اول ممکن است مجبور شوید اجاره بپردازید . این را در قیمت گذاری فروش محصولات خود لحاظ کنید.

از چنین رویدادهایی یادداشت تهیه کنید تا فراموش نکنید که از قبل برای رزرو غرفه اقدام کنید. اطمینان حاصل کنید که کیف های مناسبی را برای نمایشگاه ها آماده دارید. مشتریانی که به چنین غرفه هایی رفت و آمد می کنند متفاوت هستند.

نمایشگاه عیدانه - غرفه فروش کیف - پارس کیف

وقتی مشتری از کنار غرفه شما عبور می کند، حدود یک دقیقه فرصت دارید تا توجه او را به غرفه خود جلب کنید. آیا می دانید فروشگاه های بزرگ طراحان دکور خاصی را برای ساخت غرفه خود استخدام می کنند؟ شما باید نمایش کیف های خود را بسیار جدی بگیرید و نمایش محصولات خود را آنقدر جذاب کنید که بازدیدکنندگان احساس کنند مجبور هستند وارد غرفه شما شوند، آنها را نگاه کنند و هر چیزی را که در غرفه شما می بینند بخرند. 

قفسه های نمایشی سفارشیبا قابلیت استفاده مجدد برای غرفه های خود بسازید که به راحتی می توان آنها را جدا کرد و در ماشین خود حمل کنید. کیف هایی با تم مشترک برای نمایش جذاب هستند. برای مثال انواع کیف های تک رنگ دارای هارمونی رنگی. 

یک بنر/ تابلوی بزرگ چشم نواز می تواند مشتریان را به غرفه شما جذب کند. یک تخفیف کوچک یا اهدا جایزه بعد از نمایشگاه نیز می تواند پیشنهاد شما را برای خرید جذاب تر کند.

کارت ویزیت کافی داشته باشید تا مشتریان بتوانند بعداً در زمانی که واقعاً به یک کیف نیاز دارند با شما تماس بگیرند، حتی اگر به کیفی از صفحه نمایش شما نیازی نداشته باشند. 

تگ های کیف، کوپن‌های تخفیف، دستگاه کشیدن کارت اعتباری، جعبه پول نقد را حتما همراه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *